sábado, 12 de noviembre de 2011

valencià

ELS DOS RACÓNS FAVORITS DEL MEU POBLE.

PATI  DE  SANT  ROC  I  COL.LEGI  MAJOR SANT JOAN DE RIBERA.

FRANCESC  ORTIZ: El pati de Sant Roc ,al igual que el col.legi major, son els meus dos racons preferits perquè en ells,  he passat dies importants de la meua vida.

L´ ermita o pati de Sant Róc, és el lloc a on es troven els patrons del meu poble, Sant Roc i la Verge de la Cabeça, i com a catòlic que sóc es un lloc sant, a més de ser patrimoni del poble. També per què en eixe pati jo i els meus amics anavem a jugar de menuts. També m´agada molt el col.legi major, per la seua estructura artística, i per els seus jardins interiors, plens de vegetació, pardals…   Jo quan anava al col.legi Sant Miquel, moltes vegades amb els professors anavem a pasar la vesprada, i en Pascua a menjarnos la mona.

VISCA EL MEU POBLE! , VISCA BURJASSOT!.


No hay comentarios:

Publicar un comentario